18 лист. 2018 р.

Ольга Гасай


  Майстер народних ремесел художнього моделювання.
  Ще будучи маленькою дівчинкою мені дуже подобалося шити. Шила для себе все - від фартушка до пальта. Також обшивала сестру та подруг. Власне, після школи я мріяла стати дизайнером, але так сталося, що здобула економічну освіту.
Виготовляю ляльки та іграшки в різних стилях, картини із солоного тіста.
  Ольга ділиться секретами майстерності найскладніших з її робіт:
«Напевно,кожен лялькар хоч раз піддавався спокусі зробити плюшеву тваринку. І, напевно, не один майстер-теддіст замислювався про створення ляльки. Але, посилаючись на брак знань і досвіду, щоразу все відкладається на потім. Одні з найулюбленіших - мої Taddy Doll - це саме той випадок, коли всі свої сили в невипробуваному і незвіданому дали можливість зробити напівведмедика, напівляльку. Над їхніми обличчями потрібно добре попрацювати.
Грунтований текстиль, це ляльки з щільних тканин (в іншому випадку - грунт - просто не ляже), бавовни, або трикотажу, просочених грунтом типу ПВА, або акрилом, і розписані. Після заґрунтовки вони втрачають м'якість і стають жорсткими, звідси висновок, що набивка повинна бути дуже щільною, інакше грунт потріскається при натиску. Бажано готову роботу покрити матовим лаком. А ще їхні ручки та ніжки на шплінтах, завдяки цьому ляльки можуть прийняти багато поз. Для мене лялька в техніці "ґрунтований текстиль" - це робота, виконана за принципом картини на полотні (проклеєна, заґрунтована із нанесенням яскравого шару).
Якщо лялька не на замовлення, або якщо замовник дає повну свободу, народжується дуже легко. Люблю переглядати блоги, журнали, сайти, пов'язані з модою, дітьми, інтер'єрами, просто красивими картинками і все це осідає в голові. І в потрібний момент спливає. Дуже складно пояснити цей процес, він часто не підвладний навіть мені . Коли починаю робити таку ляльку, сама не знаю що вийде в підсумку.
Мої ляльки знайшли домівки не тільки на Україні, але й за кордоном. Це Польща,Іспанія, Італія Німеччина,Сполучені Штати Америки,Канада».
Ляльки та іграшки - це те, що приносить радість, як при роботі над ними, так і від того, що вони радують своїх майбутніх господарів, тому, що в кожній роботі завжди присутня часточка моєї душі.










Немає коментарів:

Дописати коментар