18 лист. 2018 р.

Тетяна Кухарська


  Хобі пані Тетяни – виготовлення незвичайних ляльок-попиків - приносить задоволення і їй, і іншим людям. Жінка каже, що таке заняття - ще й чудовий спосіб зняття стресу. Ляльки-попики з пухкенькими щічками та попами. Звідти і їх назва. Вони виконані у техніці скульптурний текстиль. - Ці ляльки дарують на удачу зі словами: "Нехай удача повернеться до вас обличчям, а не попою", - розповідає Тетяна Кухарська.


 - Я вже переписувалася зі знайомими майстринями, та ми не можемо з'ясувати, звідки пішли ці ляльки-попики. А в Тернополі я взагалі не можу знайти нікого, хто робить подібне. Ляльки-попики майстриня виготовляє зі звичайних капронових колгот тілесного кольору. Але мають бути дешеві, такі, що продають у невеличких коробочках. З ними працювати найзручніше. - Якось я побачила ці ляльки в Інтернеті, вони мені так сподобались, що вирішила спробувати, - каже жінка. - Довго збирала матеріал, довго налаштовувалась, а потім спробувала. І перша лялька вийшла непогано! Бо якби не вдалася, то я, мабуть, закинула б цю справу. Першою була лялька Маруся. Я подарувала її на день народження. Нову власницю іграшки якраз звали Марія. Навчитися робити ляльки-попики може кожен, продовжує майстриня. Та й матеріали доступні. Потрібні лише капрон, синтепон, нитки тілесного кольору, великі голки, косметика і фантазія. 

Немає коментарів:

Дописати коментар