26 лют. 2024 р.

Хвилинка духовності: " Вислови Блаженнішого Любомира Гузара"

 

26 лютого – День народження  Любомира Гузара (1933-2017) — українського релігійного діяча, патріарха-предстоятеля Української греко-католицької церкви, архієпископа-емерита.


Цитати Любомира Гузара:  

- «Я є звичайна людина, одна з багатьох. Моя мрія – бути Людиною. Я би дуже хотів бачити, щоб багато осіб бажали бути Людиною, собою. Бо бути Людиною, то є великий Божий дар».


- «Бог випробовує нас через різні обставини. Якщо ми поставимо Його на першому місці, житимемо за Його законами й будемо Йому довіряти, то можемо мати оправдану надію на Його поміч».

- «Господь створив нас вільними. Ніхто так не шанує нашої свободи, як Бог. Але ми не маємо відваги бути вільними. Бо бути вільним – це означає бути відповідальним. Ми говоримо про свободу, тішимося свободою, бажаємо свободи, підкреслюємо своє бажання свободи, але насправді боїмося її».

-  «Серед нас дуже багато хороших людей. Але мало бути хорошим – треба робити добро. Якщо хочете жити в нормальній державі, передати її дітям і онукам – давайте робити добро».

- «Ви дуже сильні, якщо бажаєте добра, якщо стараєтеся, якщо гуртуєтеся, якщо намагаєтеся спільно творити добро, жити чесно, жити творчо».

- «Єдність – це теж дар Божий. І мені здається, що всі хочуть його взяти на власних умовах. Ніхто не хоче змінюватися, кажуть: нехай весь світ зміниться, але не змушуйте змінюватися мене».

- «Любов до України – це прекрасний слоган. Можна говорити палкі слова про любов до України: це ні до чого не зобов'язує. А любити треба українців, жителів цієї країни – це є любов до України».

 - «Наш народ має духовну силу здобути остаточну перемогу. Цю силу треба використати: відректися корупції, забезпечити рівність прав, навчити тих громадян, які ще цього не зробили, служити ближнім, а не тільки собі. Ніхто з тих, хто ще не став на шлях до перемоги, не може виправдати себе, кажучи, що це понад мої сили».




Немає коментарів:

Дописати коментар