8 лип. 2021 р.

50! Золотий ювілей Сергія Гридіна

 8 липня письменнику Сергію Гридіну виповнилося 50 років.

Сергій Гридін - автор трилогії «Федько», книг «Незрозумілі», «І паралельні перетинаються», «Таємниці Хогвартса», «Віраж», «Кігтик Ковбаско» та інших. 


Цікаві факти:

Родом з маленького містечка Здолбунів Рівненської області 8 липня 1971 року.


В дитинстві був крупної статури. Якщо середньостатистична дитина важила до 14 років 50-60 кг., то Сергій всі 86 кг. Однак після 14-ти

задумався над своїм майбутнім і зайнявся спортом.


Деякий час жив у Монголії, куди поїхав за місцем відрядження батька.

Там пройшли два дуже згадуваних і досі роки, було придбано багато друзів і купа вражень від квітучого степу, насиченого запахами весни, високого, чистого неба та різних смішних та не дуже подій.


Намагався вступити до Київського державного університету на факультет міжнародного права. Однак, мріям збутися не судилось.


За рік потому для нього відкрились двері економічного факультету Рівненського інституту інженерів водного господарства, який був закінчений в 1994 році.


Працює  за бухгалтерсько-економічними спеціальностями. 


Саме на роботі захотів відірватися від реальності і полинути в світ, далекий від законів про корупцію, бухгалтерської документації та в’їдливих перевіряючих. Тоді була написана перша книга «Федько, прибулець з інтернету».



Сергій Гридін про читання: 

«В дитинстві я любив читати все. Тоді в нашому місті ще існувала книгарня, в ній була книжкова лотерея, в якій мені весь час щастило щось виграти. Булочки і тістечка відходили на другий план і нова книжка була чи не найбільшою радістю. Була сусідка із повною скринею дитячих книжок. Де вони у неї взялись, я не знаю. Щоразу це пахло магією, коли із дерев’яної старої скрині виймався черговий екземпляр. 
Найбільше я (як і усі діти) любив читати про пригоди, індіанців, далекі подорожі та просто шаленів від книг Дж. Даррела про природу і звірів. Інтернету тоді не було, тому книжка була єдиною можливістю вирватись за межі місця проживання і дізнатися про щось нове.

Синові своєму я книжки не читаю. Йому зараз 21 рік, він має майже 2 м зросту і сам визначає свої уподобання в літературі. Я боюсь втручатись в процес, бо він вже сильніший від мене і швидше «переконає» щось прочитати мене чим я його».

Немає коментарів:

Дописати коментар