6 вер. 2014 р.

Запрошуємо!




Вітаємо вас з початком навчального року та запрошуємо на цікаві екскурсії у світ іграшок від найдавніших до сучасних, виготовлених талановитими майстрами з усієї України!
Передача про колекцію іграшок за посиланням
А також, у вересні виставка колекції іграшкових
ретро-машин наймолодшого читача бібліотеки 

ЗАЯЦЯ Ростислава


Історія автомобіля
Поява малогабаритного і потужного двигуна внутрішнього згоряння багато років тому створила величезні перспективи для розвитку автомобілебудування. На даний момент існують різні за своєю будовою види автомобілів.
Перші моделі автомобілів були створені в 1885-86 роках німецькими винахідниками. Г. Даймлер в 1885 році створив і запатентував триколісний саморушний екіпаж з бензиновим двигуном. Дещо пізніше теж саме зробив К. Бенц.
Автомобіль К. Бенца був більш досконалий, ніж у Г. Даймлера. Двигун з потужністю 0.9 к.с. мав систему водяного охолодження. На відміну від Г. Даймлера, який використовував гартівні трубки, в автомобілі К. Бенца електричне запалювання харчувалося від гальванічної батареї. Самою головною відмінною особливістю в автомобілі К. Бенца була рама, яка була зварена з металевих трубок. Автомобіль розвивав швидкість до 16 км/год.
Пізніше в 1893 році Бенц виготовив чотириколісний автомобіль, в якому була його власна унікальна на той час шкворнева система повороту коліс. Саме завдяки цій системі колеса в автомобілі поверталися поодинці, а не цілком на одній осі, як раніше. Грандіозний прорив в автомобілебудуванні отримав горде ім'я «Вікторія». Пізніше була створена більш легка модель Вікторії, яка називалася «Вело». Ця модель початку випускатися в 1894 році, і за три роки було виготовлено цілих 381 одиниці. Вважається що саме «Вело» став перший серійним автомобілем в історії.
В кінці XIX в Європі з'явилася автомобільна промисловість. Генрі Форд, активно використав конвеєрну систему складання автомобілів, доклав чимало зусиль для широкого розповсюдження автомобільного транспорту в маси.
На початку XX століття стали популярні автомобілі з паровою машиною і електромобілі. У США до 1900 року половина автомобілів вже була на паровому ходу. У 1910-х у таксі Нью-Йорка налічувалося до 70 тисяч електромобілів. Перший дизельний вантажний автомобіль був виготовлений фірмою Бенца в 1923 році.

Немає коментарів:

Дописати коментар