23 серп. 2021 р.

Бібліотечна акція-анкетування: «У моєму серці Україна»

24 серпня святкуємо 30 років Незалежності України. З цієї нагоди у бібліотеці відбулася акція-анкетування «У моєму серці Україна». 

Користувачі відповідали на запитання: «Що для мене Україна?», «Я пишаюся Україною, бо…». Бажали рідній землі миру, добра, процвітання, нових досягнень. 

В опитуванні взяли участь 50 користувачів. Деякі анкети публікуємо тут.





Що для мене Україна?

«Радість, друзі, сім‘я». Мар’яна, 7 років

«Для мене Україна - моя рідна Батьківщина, країна, в якій я народилася і живу. Моя країна для мене велика цінність тому, що я українка. Я ціную свою землю». Анастасія, 12 років.

«…Куди б я не їхала, не йшла, не летіла, завжди хочу повернутися додому. Україна - мій дім». Софія, 11років.

«Місце, де я народилася. Я - частина цієї країни». Христина, 8 років.

«…Культура, мова, степи, гори, море, рідна земля». Святослав, 13 років.

«Батьківщина, любов, радість від читання українських книжок, життя». Катерина, 9 років. 

«…це - золото та скарб…». Софія, 10 років.

«Україна - це традиції, спогади, пісні, вірші». Анна, 12 років. 

«…це - мій Всесвіт, моя Батьківщина». Софія, 8 років.

«Україна для мене - королева всіх країн». Аліса, 9 років.

«Рідна мова, культура, життя…». Настя, 9 років.



Я пишаюся Україною, бо…

«Я люблю мову, землю і навчаюсь тут». Святослав, 13 років.

«Тут багато розумних людей». Евеліна, 7 років.

«Україна вродлива». Богдан, 9 років.

«Вона має прекрасні краєвиди, гарних і розумних людей. Чесна з усіма, намагається зберігати мир.» Дмитро, 13 років.

«…це - наймилозвучніша країна в Європі». Володимир, 14 років.

«…це - найкраща країна, в якій багато можливостей». Анна, 12 років.

«…вона непереможна». Софія, 10 років. 

«Тут у нас гарна природа, родючі землі, хороші традиції, добрі люди». Вероніка, 9 років.

«Вона сильна, могутня, незалежна. Я також пишаюся людьми, які живуть в Україні». Софія, 12 років. 

«Українська мова дуже красива, мелодійна, солов’їна. Україна - дуже сильна країна, вона багато чого пережила». Альбіна, 11 років. 

«Наша країна найродючіша, найчорноземніша і найкрасивіша. Її поля, гори і рівнини, ріки і озера! Це - безмежна красота!» Софія, 11 років. 

«…моя країна дає мені волю, спокій, гарні дні. Я пишаюся нею за історичні цінності». Анастасія, 12 років. 

«Тут живуть найкращі люди». Вадим, 9 років.

«Тому, що у ній живуть щасливі і добрі люди - українці». Дарина, 8 років. 


Я бажаю своїй Батьківщині…

«Щастя, миру, спокою, прекрасних і чесних людей». Дмитро, 13 років. 

«Миру тому, що без миру буде війна. Життя новому поколінню». Анна, 12 років.  

«…подальшого процвітання. Я люблю свою Батьківщину». Дарина, 8 років. 

«Щоб в Україні панував мир». Максим, 12 років. 

«…Щастя, Незалежності, нових досягнень». Софія, 11 років. 

«Щоб вона виховувала ще більше культурних і талановитих людей». Аліса, 9 років. 

«Щоб Батьківщина завжди перемагала». Богдан, 9 років.

«Бути завжди такою квітучою і різнобарвною. Бажаю миру». Олеся, 14 років.

«Добра і щоб в Україні не було війни». Влад, 10 років.

«…миру, злагоди, гарної долі. Щоб Україна завжди була така гарна, мила. Адже, я дуже люблю свою Батьківщину!» Альбіна, 11 років.

«…щастя, сили, міцності, відваги і всього найкращого. Також бажаю, щоб Україна виграла у війні з Росією». Софія, 12 років. 






Немає коментарів:

Дописати коментар