10 бер. 2015 р.


Виставка

З нагоди 201 річниці від дня народження Тараса Шевченка, у нашій бібліотеці проводиться виставка за мотивами його творів.



                                         "Перебендя"

                    Перебендя старий, сліпий —

                      Хто його не знає?

                      Він усюди вештається

                      Та на кобзі грає.

                       А хто грає, того знають

                       І дякують люде...


"Перебендя" представлений п. Савінською  О. (керівник гуртка)

                                         Лілея
                                    «За що мене, як росла я,
                           Люде не любили?
                           За що мене, як виросла,
                           Молодую вбили?
                           За що вони тепер мене
                           В палатах вітають,
                           Царівною називають
                           Очей не спускають
                           З мого цвіту? Дивуються,
                           Не знають, де діти!
                           Скажи мені, мій братику,
                           Королевий Цвіте!»
             
Лялька - мотанка за творами Т. Г. Шевченка "Лілея" 
п. М. Мединка




                                                     Шевченкова калина

"Зацвіла в долині
Червона калина, 
Ніби засміялась
Дівчина-дитина.
   Любо, любо стало,
  Пташечка зраділа 
І защебетала.
Почула дівчина
І в білій свитині 
З біленької хати
   Вийшла погуляти
У гай на долину.
І вийшов до неї
З зеленого гаю
Козак молоденький;
Цілує, вітає,
І йдуть по долині,
І йдучи співають.
Як діточок двоє..."


                                 Лялька - мотанка "Шевченкова                                 калина" п. Мінченко Т. Д.                 




  Лялка - мотанка за творами Т. Г. Шевченка "Мати - покритка", виготовлена п. А. Шушкевич




 Авторська лялька - мотанка "Шевченкова калина" п. Мінченко Т. Д.





 А також, Ви можете у нас побачити такі ляльки - мотанки, як "Назар Стодоля" (Назар і Оксана);
"Катерина" п. М. Гірняк;
"Княжна" п. М. Гірняк.

Приходьте до нас на діючу виставку за адресою м. Тернопіль, вул. В. Стуса у бібліотеку - музей №5.

Будемо раді Вас вітати!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар