У рамках проєкту «Програмувати? Легко!» відбулося чергове заняття - ігрова лабораторія «Знищуй, кодуй, перемагай!»
Цього разу учасники занурилися у світ геймдизайну та програмування, створюючи власну версію гри на кшталт Angry Birds. Завдання — зруйнувати будиночок, у якому сховалися поросята, — захопило всіх без винятку!
Особливістю гри стали рогатка та яблука, які діти самостійно запрограмували як основні інструменти: рогатка запускала яблука у ціль, щоб зруйнувати конструкцію.
Такі завдання розвивають креативність, логіку та інженерне мислення, а ще доводять: програмування може бути простим і цікавим!
Прості інструменти — цікаві ідеї — вражаючі результати!Проєкт показує: програмувати справді легко, коли це весело 
Немає коментарів:
Дописати коментар