18 лист. 2018 р.

Марія Гадзалішин





Навчалась в нашій тернопільській
школі №15, після сьомого класу вступила до тернопільського ліцею ім Чорновола (тепер Галицький інститут)а згодом у Тернопільську академію народного господарства (ТНЕУ)
Почалася займатися лялькарством Марія несподівано.
Я собі задумала, що кухня у мене буде в японському стилі ( можливо до кінця я так і не втілила задум, але менше з тим), я з великим захватом взялась до вишивання двох картин – гейша і самурай. – розповідає вона, – Під час пошуків на просторах нету мені зовсім випадково на очі попадається лялька-гейша, колекційна до того ж антикварна, скажемо, не дешева. До того, уявлення не мала про таких ляльок, про те що в Україні це мистецтво набуває широкого розвитку, що у нас є такі талановиті майстри. Спочатку я довго шукала де можна придбати ту ляльку, але то мені по розміру не підходила, то просто не подобалась. І тут, як то кажуть, «Остапа понесло». Навіть не пам’ятаю, як відважилася, але по ниточці почала збирати інформацію, про матеріали, техніки, паралельно вчилась ліпити обличчя з пластиліну. Не раз опускалися руки, хотілось те все кинути, але великий інтерес, чи зможу я , взяв своє і я продовжувала далі. Мрія моя таки здійснилася і лялька-гейша живе у мене вдома, вона мені дуже дорога, тому на виставки не їздить.
Тернополянка Марія Гадзалішин – одна з тих людей, якими наше місто може пишатися. Адже вона навчилася власноруч створювати справжні шедеври: її ляльки не лише беруть участь у виставках, але й просто подобаються усім людям, які мають змогу їх побачити.









Немає коментарів:

Дописати коментар