10 лют. 2016 р.

Майстер - клас

"Листівки - валентинки"

Бути коханим і любити – це найбільше щастя на землі.
Генріх Гейне.

Я – найбільша таємниця для людей, я приходжу зненацька і перевертаю усе життя. Я розкриваю очі на світ, і він сприймається по-іншому. Мене не можна накопичувати, як гроші, і в той самий час я  -  найдорожчий  у світі скарб. Я ніжна і жорстока, я тиха як печаль і бентежна як буря. Я приношу смуток і найвищу насолоду. Я єдина і неповторна. І скільки на світі сердець, стільки у мене облич. Бо я- ЛЮБОВ.

Кажуть, що не можна навчитися кохання. Що азбуку кохання не склав би сам Бог. Нема для людських почуттів ні букварів, ані правил. І тому люди то в безодню падають, то до хмар злітають.




Погодитись із такою думкою не можна. Виховувати душу й силу почуттів не тільки найважче із мистецтв, а й найважливіша справа. Не можна, не навчившись, водити літак. А хіба політ кохання легший?

Отож, ми вирішили продовжити творити власні листівки - валентинки. У цьому нам допомагали учні з 5  - Б класу 22 школи під керівництвом Ніни Михайлівни зі станції юного техніка, адже діти в 10 - 11 років вже здатні на свої перші свідомі захоплення. Побажаємо закоханим не розлучатися, принаймні доки співпадають їхні спільні бажання...

 А ще додаємо, що саме у нас вийшло:




Взаємності усім нам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар