20 черв. 2015 р.

Колискові для дітей

 У нашого народу здавна є така традиція - співати дітям колискові. Я, Розумний Павучок, вирішив поділитися з вами своїми найулюбленішими. Сподіваюся, вам сподобається!

ОЙ ЛЮЛІ-ЛЮЛІ
Ой люлі-люлі,
Налетіли гуси,
Стали ґелґотати,
Що дитині дати:


З пушечку подушечку,

З пір'ячка периночку,
З пір'ячка периночку,
В щасливу годиночку.


Щоб дитина спала

Та щоб не плакала,
Щоб росла і не боліла
 Ні голова, ні тіло.


ОЙ ХОДИТЬ СОН БІЛЯ ВІКОН     

Ой ходить сон коло вікон,
а дрімота коло плота.
Питається сон дрімоти:
- Де ми будем ночувати?
- Де хатинка тепленькая,
де дитинка маленькая,
там ми будем ночувати,
мале дитя присипляти.
Щоб виросло, не змарніло,
щоб тяженько не хворіло,
сили й розуму набрало,
своїх батьків потішало.


СПИ МОЯ РАДІСТЬ
Спи, моя радість, засни
Вогники згасли ясні
Бджілки заснули в садку,
Рибки поснули в ставку
Місяць на небі встає,
Світить в віконце твоє
Мовчки скоріш позіхни
Спи, моя радість, засни.
Засни, засни.

Спокій прийшов у наш дім,
Тихо і тепло у нім.
Вітер дверми не рипить,
Мишка за пічкою спить,
Важко зітхнув хтось разок,
Що нам до того синок ?
Мовчки скоріш позіхни
Спи, моя радість, засни.
Засни, засни (2 р.)
КОТИКУ СІРЕНЬКИЙ
Котику сіренький,
Котику біленький,
Котику волохатий,
Не ходи по хаті,
Не ходи по хаті,
Не буди дитяти.
Дитя буде спати,
Котик воркотати,
А-а, а-а, а-а.

Немає коментарів:

Дописати коментар